Pliki do pobrania

siedziba



bok



bok2



bok1

Archiwum
Archiwum 2009r.
Archiwum 2008r.

Nagłówek strona główna

10.10.2018r.

A JEDNAK BYŁ PRZETARG W BIELAWSKIM TBS !


„Przepraszam TBS za nieprawdziwe wypowiedzi w sprawie przetargu w bielawskim TBS".

„Ja, Piotr Rak oświadczam, że w wywiadzie, który udzieliłem Telewizji Sudeckiej pod tytułem „Przetarg Bez Przetargu w Bielawskim TBS", emitowanym wielokrotnie w serwisie informacyjnym Telewizji Sudeckiej od trzeciej dekady marca 2016 r., podane zostały nieprawdziwe informacje z których wynika, że jakoby przetarg na prace budowlane przy budowie bloku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Bielawa Spółki z o. o. zlokalizowanego przy ulicy Żeromskiego 19 A w Bielawie się najprawdopodobniej nie odbył, że przetarg był ustawiony oraz że był to pseudo-przetarg. Oświadczam, iż te twierdzenia i sugestie były nieprawdziwe. Jednocześnie oświadczam, że za wypowiedzenie tych nieprawdziwych twierdzeń i sugestii przepraszam Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bielawa spółkę z o.o.”

Oświadczenie takiej treści nakazał wygłosić Piotrowi Rakowi w Telewizji Sudeckiej Sąd Okręgowy w Świdnicy Wydział I Cywilny w prawomocnym już wyroku z lipca bieżącego roku.

Powyższa sprawa o ochronę dóbr osobistych Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Bielawie została wniesiona z powództwa spółki TBS, reprezentowanej przez Prezesa Zygmunta Kaczmarskiego przeciwko byłemu przedsiębiorcy Piotrowi Rakowi.

Wyrok Sądu pokazuje, że przekaz Telewizji Sudeckiej całkowicie mija się z prawdą. Rzetelność dziennikarska jest mocno wybiórcza. Przygotowany propagandowy materiał przekazany został odbiorcy bez zbadania jego wiarygodności. Szczęśliwie taki stan rzeczy nie pozostaje bezkarny.

Piotr Rak, w wywiadzie udzielonym w marcu 2016 r. w Telewizji Sudeckiej podał kłamliwe informacje, jakoby przetarg na budowę 14-tego budynku TBS-u w Bielawie, zlokalizowanego przy ulicy Żeromskiego 19 A w Bielawie „nie odbył się” i „był ustawiony”.

Telewizja Sudecka ochoczo podchwyciła okazję do uderzenia bezpośrednio w Prezesa Kaczmarskiego oraz pośrednio w Burmistrza Piotra Łyżwę i przygotowała materiał filmowy z powyżej cytowanymi „sensacyjnymi” wypowiedziami Piotra Raka, który ukazał się w postaci materiału filmowego, a następnie został zamieszczony z obszernym i negatywnym komentarzem redakcyjnym m.in. na stronach internetowych Telewizji Sudeckiej, Facebooku i You Tube.

Materiał Telewizji Sudeckiej lansował newsa, że w rezultacie przetargu na 14-ty budynek TBS-u wpłynęła tylko jedna oferta bielawskiego przedsiębiorcy Kazimierza Strzeleckiego, jak również załączono skan z przetargu przeprowadzonego jeszcze przez prezesa Daniela Dubasa z którego miało wynikać, że kiedyś w przetargach TBS-u startowało kilka firm, a firma Kazimierza Strzeleckiego nie była firmą najtańszą.

Panowie z telewizji „zapomnieli” przy tym podać widzom i czytelnikom kilka ważnych informacji.

Przede wszystkim, że zarówno wybór formy przetargu jak i jego ogłoszenie został dokonany we września 2014 r., a więc kiedy burmistrzem był jeszcze Ryszard Dźwiniel, a Wiceburmistrzem był Andrzej Hordyj. Ta informacja mogła zostać niezauważona przez niezbyt dokładnego czytelnika.

Z materiału Telewizji Sudeckiej czytelnik nie dowiedział się, że firma Kazimierza Strzeleckiego wybudowała co do jednego wszystkie czternaście budynków bielawskiego TBS-u, z czego większość powstała w czasach kiedy u władzy byli panowie Dźwiniel i Hordyj.

Czytelnik nie dowiedział się również, że wszystkie budynki TBS-u w Bielawie zostały wybudowane przez wieloletniego Prezesa TBS Zygmunta Kaczmarskiego, ponieważ przetarg rozpisany pod stosunkowo krótkimi rządami przywołanego w tekście prezesa TBS Daniela Dubasa został unieważniony, a kolejny przetarg wygrał nie kto inny, jak bielawski przedsiębiorca Kazimierz Strzelecki i to w czasach kiedy Burmistrzem był Ryszard Dźwiniel, a Wiceburmistrzem Andrzej Hordyj.

Ciekawy przy tym jest wątek materiału Telewizji Sudeckiej, jakoby Kazimierz Strzelecki – jak czytamy – „nie ma co ukrywać przed wyborami mocno sympatyzował z obecnym burmistrzem Piotrem Łyżwą”. Jest to bardzo zastanawiająca teza.

Mianowicie: jak to jest możliwe, że przedsiębiorca Kazimierz Strzelecki, który z powodzeniem zrealizował trzynaście budynków TBS-u oraz wiele innych inwestycji w Bielawie w czasach kiedy Burmistrzem był Ryszard Dźwiniel, a Wiceburmistrzem był Andrzej Hordyj, który wybudował dom Ryszardowi Dźwinielowi i z pewnością można mówić o długiej zawodowej znajomości pana Strzelckiego z panami Dźwinielem i Hordyjem, nagle „mocno sympatyzuje” z ówczesnym ledwie kandydatem na Burmistrza Piotrem Łyżwą. To znaczy, że poznał się na nich? To w każdym razie wynika z materiału „Przetarg Bez Przetargu w Bielawskim TBS".

Na szczęście po wyroku Sądu Okręgowego sprawiedliwości stało się zadość. Pan Piotr Rak już poniósł konsekwencje, a Telewizja Sudecka także je poniesie w najbliższym czasie, gdyż podobne postępowanie również zostało jej wytoczone. Prawda została obroniona, a kłamstwa Piotra Raka zamieszczone w Telewizji Sudeckiej zostały ujawnione i sprawiedliwie osądzone, ciekawe czy Telewizja Sudecka wyciągnie z tej sytuacji jakiekolwiek wnioski czy też będzie trwać w swym zakłamaniu.

Prezes Zarządu
TBS Bielawa

10.10.2018r.

Miejsce reklamowe.


Reklama Reklama








Zarząd TBS Bielawa informuje, iż posiada miejsce na zewnętrzną reklamę jednostronną, wielkoformatową o wymiarach 3x5m2, przy jednej z głównych ulic w Bielawie, na ścianie budynku przy ul. Grota Roweckiego 14. Miejsce jest doskonale widoczne, a sama ulica cechuje się bardzo dużym natężeniem ruchu. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się szkoła, bank oraz duże przedsiębiorstwo produkcyjne.

Cena miesięcznego najmu powierzchni to 450zł netto.
Możliwość negocjacji cen i warunków.
Przy najmie na dłuższy okres czasu atrakcyjne rabaty.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod numerem telefonu
74 645 04 39